mandag den 19. januar 2009

Lyst

Sommetider racer hormonerne rundt i min krop. Mine bryster bliver ømme og jeg får en underlig uro i kroppen. Ja, faktisk trænger jeg til sex. Min kæreste ville nok tro, at det var løgn, for vi har stort set aldrig sex mere. Jeg ville ønske, at jeg kunne få ham til at forstå, hvad det er der er galt, men jeg forstår det jo ikke engang helt selv.
Jeg har ikke sovet så meget de sidste par dage - pga den uro. Jeg ved godt, at det er skørt, for jeg kunne jo bare vække ham, og elske med ham. Jeg ved, at han være klar med det samme. Men der er kommet sådan en barriere mellem os, så jeg kan ikke få mig selv til det. I nat og i morges lå jeg længe og trængte sådan til, at han skulle bide lidt i mine bryster. Sådan lidt "tilfældigt" fik jeg alligevel lokket med dem, så han krøb ind til mig og pressede sit hoved ind mod dem. Jeg prøvede at flytte lidt på mig, så han kunne komme til med sin mund, men det virkede ikke. Kort efter stod han op, gik i bad og på arbejde.
Ak ja, så måtte jeg jo - som så ofte før - hjælpe mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar