tirsdag den 20. januar 2009

Stadig fuld af hormoner

I nat var ikke bedre end natten før. Jeg frøs da jeg gik i seng, og min kæreste var allerede gået i seng, så jeg krøb over til ham for at få varmen. Han er en kærlig mand, så han tog godt imod mig, og vi lå længe i ske. Vi pressede os godt ind mod hinanden, og det var rigtig dejligt, men også frustrerende, for jeg blev meget tændt. Jeg havde vildt meget lyst til sex, og hvis han havde kælet lidt for mig, så havde jeg overgivet mig. Men jeg ved også, at bagefter ville jeg være fyldt med nye frustrationer, fordi jeg også har en stor vrede mod ham. Jeg har hele tiden en slåskamp inden i mig selv. På den ene side elsker og begærer jeg ham - og på den anden side er jeg så vred på ham og føler mig så utryg. Jeg er så bange for, at han skal såre mig. Bange for, at hvis vi elsker, så kan jeg alligevel ikke bagefter se kærlighed og beundring i hans øjne, når han ser på mig. Gad vide om han føler den samme vrede overfor mig, som jeg føler overfor ham ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar